preskoči na sadržaj

Osnovna škola Side Košutić Radoboj

Login
 

 

Božić dolazi ...

 

 

Dabrica u školi

35. smotra UZ Republike Hrvatske

VRTULJCI BROJ 3

ZAGORSKI PURAN

 

 

VALENTINOVO

DSI 2023

PODRŠKA VATRENIMA

 

 

VUKOVAR – GRAD HEROJA

DAN ŠKOLE

DJEČJI DAN

Europe Code Week

 

Vrtuljci

GPP i Kurikulum

 

UČENIČKA ZADRUGA

DAN OBITELJI

 

Emotikoni

DAN ŠKOLE

Dan škole

UDŽBENICI

 

Odabrani  udžbenici za školsku godinu 2019./2020.

Odabrani udžbenici za školsku godinu 2020./2021.

Odabrani udžbenici za školsku godinu 2021./2022.

Odabrani udžbenici za školsku godinu 2022./2023.

ZALOGAJČEK

Upute

Zalogajcek2_osobnaiskaznica

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Tražilica
KVIZOVI

Korisno

 

MIR I DOBRO

 

 

Upitnik
Odvajate li otpad (staklo, baterije, papir, ...) pravilno?








NAŠE ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 9. 2010.

Ukupno: 1144362
Ovaj mjesec: 1403
Ovaj tjedan: 475
Korisni savjeti

KORACI U KOMUNIKACIJI UNUTAR ŠKOLE

Osim što je obrazovna, svaka škola je i odgojna institucija i cilj nam je uspostaviti dobru komunikaciju učenik-učitelj, učenik-učenik i roditelj-učitelj te izgraditi svijest o značaju vlastite odgovornosti. Važno je da se u školi i u odgojno-obrazovnim situacijama kreira klima razumijevanja i slobode izražavanja uz međusobno poštovanje svih dionika nastavnog procesa.

O problemu ili nastalom konfliktu učenik ili roditelj treba obavijestiti razrednika i zatražiti pomoć. Nisu li zadovoljni s rješenjem problema, učenik i roditelji obraćaju se pedagoginji škole. Ako pedagoginja škole ne može riješiti problem, učenik i njegovi roditelji obraćaju se ravnatelju škole.

U slučaju da roditelji imaju pitanja vezana za predmetne učitelje ili postoje određene nejasnoće, javno su objavljeni termini individualnih razgovora s predmetnim učiteljima. Stoga, molimo sve roditelje da se u takvom slučaju prvo obrate predmetnom učitelju. Ako u tom slučaju roditelj ne dobije potrebni odgovor, može se obratiti pedagoginji škole, a ako i ona ne može dati odgovor na pitanje ili nejasnoću, roditelj se obraća ravnatelju škole.

Savjeti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Koncentracija
Autor: Ivanka Švaljek, 11. 6. 2010.

Kako se možeš koncentrirati na učenje


Koncentrirati se, zapravo, znači usmjeriti se na određeni zadatak prije nego što nam misli odlutaju.

Glavne prepreke koncentraciji su dosada, uznemirenost i sanjarenje.

Sposobnost koncentracije ovisi o motivaciji za učenje, o vještinama učenja, o trenutnom emocionalnom stanju, ali i o samoj okolini u kojoj učimo.

Vježba

Koliko se možeš koncentrirati?

  1. Smjesti se na mjesto na kojem obično učiš.
  2. Uzmi udžbenik iz predmeta koji najmanje voliš i počni čitati neki dio koji do tada još nisi čitao/ čitala.
  3. Maksimalno se potrudi zapamtiti to što čitaš.
  4. Zabilježi vrijeme kad su ti misli počele lutati, bez obzira koliko malo. Koliko vremena je prošlo od kad si počeo/ počela čitati? To je tvoje najkraće vrijeme koncentracije.
  5. Ponovi isti zadatak, ali sad uzmi udžbenik iz predmeta koji najviše voliš. Koliko je sad vremena prošlo? To je tvoje najduže vrijeme koncentracije.

Ako ovo pokušaš učiniti nekoliko puta, vjerojatno ćeš otkriti koliko se dugo možeš uspješno koncentrirati. To, naravno, ovisi o tome što čitaš, kako se osjećaš i slično.
Sad kad znaš koliko tvoj mozak može podnijeti, možeš bolje planirati svoje učenje.

Tehnike uz pomoć kojih možeš povećati koncentraciju:

1. pronađi mjesto koje ćeš koristiti samo za učenje – pomaže u pripremi tvoga mozga na učenje pa će ti trebati manje vremena za ugrijavanje i učenje će biti djelotvornije.
2. stvori dobre uvjete za učenje: dobra osvijetljenost i prozračenost (loša izaziva pospanost), udobna stolica, dovoljno veliki stol da na njega stane sve što ti za učenje treba (gubiš koncentraciju ako moraš po prostoriji tražiti ostale priručnike, bilježnice i sl.)
3. ukloni sa svoga radnoga mjesta sve što ti odvlači pogled - sve u čemu želiš sudjelovati, telefon, preglasnu glazbu, TV, prijatelja, brata ili sestru koji žele s tobom stalno razgovarati.
4. nemoj učiti gladan/ gladna niti umoran/ umorna

5. pravi pauze, mijenjaj aktivnosti

6. pohvali se kad uspiješ održati koncentraciju onoliko dugo koliko si planirao/ planirala

7. zahtjevnije gradivo uči i vježbaj u vrijeme kad to najviše odgovara tvom biološkom ritmu

8. provjeri može li ti rad s nekim drugim biti od pomoći da duže budeš    koncentriran/ a

9. budi aktivan/ aktivna – ako nešto slušaš, zapisuj! Nemoj se oslanjati samo na pamćenje!





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju