2016-01-29 09:14:14

STRUČNA USAVRŠAVANJA UČITELJA

Učitelji i stručni suradnici naše škole tijekom siječnja su sudjelovali na webinaru o kurikularnoj reformi te u edukaciji CAR učenje.

Webinar o Cjelovitoj kurikularnoj reformi

Agencija za odgoj i obrazovanje u suradnji s Ekspertnom radnom skupinom za Cjelovitu kurikularnu reformu i CARNet-om održala je 5. siječnja 2016. godine stručno usavršavanje pod nazivom „Što donosi cjelovita kurikularna reforma?“ u kojem  je sudjelovala i naša škola.

Stručno usavršavanje, koje su učitelji pratili u školi putem računala, podijeljeno je u tri tematska bloka: Kurikularni pristup: ciljevi i načela, Promjene koje donosi Cjelovita kurikularna reforma u osnovnim i srednjim školama i Predmeti u novom kurikulumu. Voditelji webinara bili su  članovi Ekspertne radne skupine  za Cjelovitu kurikularnu reformu: dr. sc. Boris Jokić, Branka Vuk, prof., dr.sc. Ružica Vuk, Tomislav Reškovac, prof., Suzana Hitrec, prof., dr.sc. Branislava Baranović i dr. sc. Zrinka Ristić Dedić, koji su nas najprije upoznali s temeljnim načelima i ciljevima te promjenama koje donosi Cjelovita kurikularna reforma, a potom su odgovarali na pitanja sudionika webinara.

 

Učenje CAR – inkluzivno učenje

U četvrtak , 21. siječnja 2016. i petak, 22. siječnja 2016. učitelji naše škole sudjelovali su u edukaciji pod nazivom CAR učenje, odnosno inkluzivno učenje. Edukacija se provodi kroz četiri modula: Didaktički modul, Razvoj mozga, Logopedsko – defektološki modul i Praktički modul, a kroz prvi modul  vodila nas je profesorica Marija Šinković Bečić.

Ovom suvremenom metodom nastoji se pomoći nastavnicima i odgojiteljima da se lakše nose s problemima koji se javljaju u učenju kod djece. Ti problemi ponekad nisu veliki, ali mogu dovesti do destrukcije i pada motivacije za svladavanjem gradiva, što dugoročno utječe na samopouzdanje djeteta. Poučavanjem nastavnika i odgojitelja o novim metodama učenja, posebno kod djece koja imaju problema u koncentraciji i pamćenju, nastoji se postići samostalnost u radu te bolje razumijevanje samog procesa učenja.

Već na prvom predavanju upoznali smo puno zanimljivih metoda „pronalaženja fokusa“ odnosno usmjeravanja pažnje na satu, kao i novih metoda prezentiranja i sistematiziranja gradiva, a sada slijedi primjena naučenog  i  rad s našim učenicima.

 

                                                                                              Dijana Šalković


Osnovna škola Side Košutić Radoboj